اطلاعات دوره
آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCRE میکروتیک به زبان ساده
مسیر آموزشی

آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCRE میکروتیک به زبان ساده

511,648 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 511,648 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جامعترین دوره آموزش MTCRE میکروتیک توسط مدرس رسمی کمپانی میکروتیک با توجه به آخرین سرفصل های بین المللی و رسمی کمپانی Mikrotik با گارانتی یادگیری برای شما تهیه و تدوین شده است . در این دوره MTCRE شما بصورت تخصصی با ماژول مسیریابی یا Routing میکروتیک آشنا خواهید شد. دوره آموزشی Mikrotik MTCRE دریچه ورود شما به دنیای بزرگ مسیریابی در سطح کلان است .
دوره آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCRE میکروتیک به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط دکتر پوریا تعبدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 511,648 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آشنایی با کاملترین دوره آموزش MTCRE میکروتیک به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی