اطلاعات دوره
آموزش سیستم عامل، یادگیری جامع اصول سیستم های عامل
مسیر آموزشی

آموزش سیستم عامل، یادگیری جامع اصول سیستم های عامل

189,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 189,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

این دوره ی آموزشی از مقدمات کار استارت خورده و بر اساس سرفصل استاندارد این درس پیشرفت خواهد داشت. پیشنهاد میکنیم این دوره ی آموزشی را دنبال کرده و سعی کنید این درس نسبتا آکادمیک و تئوری را با خلاقیت خود در عمل به کار بگیرید و به شیرینی و زیبایی رشته ی کامپیوتر خصوصا نرم افزار بیفزایید.
دوره آموزش سیستم عامل، یادگیری جامع اصول سیستم های عامل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط حمید باشعور سفیده خوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 189,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم عامل، یادگیری جامع اصول سیستم های عامل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Amirm2305

دوره خوب و کاملی بود ممنون

مهرداد

سلام.آیا با این قیمت ناچیز کیفیت آموزش هم پایینه؟؟اگر کیفیت اموزش پایین نیست چرا قیمتش کم هست؟؟آیا به درد کنکور کارشناسی ارشد می خوره؟؟

پشتیبان توفیق پور

سلام وقت بخیر بر اساس تعداد قسمت ها و اینکه از زمان آموزش چند سالی گذشته قیمت آموزش پایین هست برای کنکور کاردانی یا کارشناسی مناسب هست.

saman

سلام آموزشتون عالیه لطفا بگید بقیه آموزشو چطور تهیه کنیم ممنون میشم

پشتیبان توفیق پور

سلام وقت بخیر 10 قسمت جهت ارزیابی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته ادامه قسمت ها پس از پرداخت میتونید دانلود کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی