اطلاعات دوره
تست نفوذ روی سیستم عامل اندروید - پیشرفته
مسیر آموزشی

تست نفوذ روی سیستم عامل اندروید - پیشرفته

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ببینید چطور فایل مخرب به گوشی منتقل می شود و تمام اطلاعات کاربر (اس ام اس،دوربین و ...)به دست هکر می افتد تا بتوانید جلوگیری کنید.-با دانلود آموزش تو این دوره از آموزش به شما یاد میدم چجوری یک فایل مخرب بسازیم و اونو بدیم دسته قربانی ..  -در این دوره یاد میگیرید که چجوری میکروفن گوشی و دوربین گوشی قربانی رو فعال کنید .
دوره تست نفوذ روی سیستم عامل اندروید - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تست نفوذ روی سیستم عامل اندروید - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

faraz bzh

بدون متن

آراین سرهابی

خیلی عالیه ممنون

AFSHIN EBRAHIMI

نسبتا خوب بود

پوریا امیری

بدون متن

مهسا زمانی

ممنون. عالی و جالب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی