اطلاعات دوره
آموزش سیستم عامل لینوکس Linux – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش سیستم عامل لینوکس Linux – مقدماتی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا رازیان4.6
  • زمان:15 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای تمام کسانی که می خواهند حرفه لینوکس (Linux) را انتخاب کنند و لینوکس را یاد بگیرند ضروری است تا آموزش مقدماتی لینوکس را بگذرانند. این فرادرس، مقدمه ورود به دنیای لینوکس است. در این فرادرس، شما به صورت علمی، دقیق و کاربردی با مفاهیم لینوکس آشنا خواهید شد. ویژگی این آموزش، انجام مثال ها به صورت عملی در حین تدریس است تا دانشجو به صورت عملی با مفاهیم، آشنا شود. نکته شاخص این فرادرس، انتقال مفاهیم به صورت ملموس و کاربردی است به طوری که یادگیری سیستم عامل لینوکس را جذاب می نماید.
دوره آموزش سیستم عامل لینوکس Linux – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا رازیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم عامل لینوکس Linux – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

بهنام

این دوره بی نظیره! میتونم به جرات بگم که یکی از بهترین دوره ها است و همچنین مدرس این دوره، جناب رازیان هم قطعا یکی از آگاه ترین و باسواد ترین مدرسین فرادرس هستن و جذاب و جالب اینکه شیوه ی تدریس بسیار منظم و ساختاریافته و جالبی دارن که کمک میکنه پیچیده ترین مطالب به ساده ترین حالت ممکن بیان و فراگرفته بشن. قطعا آموزش های بیشتری از ایشان رو دنبال خواهم کرد. در پایان از جناب رازیان و مجموعه ی فرادرس بابت تهیه ی این دوره ی آموزشی سپاسگزارم و امیدوارم آموزش های بیشتری از ایشان در فرادرس منتشر بشه

مهرزاد

عالی

رضا

آموزش حل کننده خوبی بود؛ در محیط خوبی کار کرده بودند.

معراج

از نظر تدریس استاد خوب بود مواردی که توضیح میدادند، فن بیان خوبی داشت مواردی که منتقل میکردند کاربردی بود.

elham

خيلی عاالی. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی