اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با سیستم عامل ربات ها ROS
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با سیستم عامل ربات ها ROS

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نوید ضرابی4.4
  • زمان:4 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ربات ها عموما دارای واحد ادراکی (Sensor) و واحد عملگر (Actuator) هستند. در این حالت برای اینکه ربات به درستی بتواند ماموریت خود را انجام دهد، نیاز به این است که برای هر کدام از واحدهای فوق کدهایی نوشته شود و ارتباط موثری بین این کدها برقرار گردد. سیستم عامل ربات ها (ROS)، بستری قدرتمند و سریع را برای یکپارچه سازی کدهای مربوط به هر یک از واحدهای ربات فراهم می سازد. به کمک سیستم عامل ربات ها می توانید تحت لینوکس کد مربوط به هر یک از واحدهای فوق را در یک گره (Node) بنویسید و ارتباط موثر بین این گره ها را از طریق پیام هایی (Topic) ایجاد کنید. در این فرادرس با مفاهیم سیستم عامل ربات ها که برای ایجاد یک سیستم رباتیک هوشمند و سریع، ضروری است، آشنا می شوید.
دوره آموزش آشنایی با سیستم عامل ربات ها ROS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نوید ضرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با سیستم عامل ربات ها ROS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

در کل بد نیست، ولی کامل نیست و در موارد کاربردی و برای کسایی مثل من که از ربات واقعی استفاده می‌کنن، نیاز هست خیلی فراتر از این موارد گفته بشه و این آموزش بیشتر اشاره به مقدمات بود. توی فرادرس آموزش‌های خیلی کامل‌تر هم وجود داره.

علی

تو این زمینه تخصصی نداشتم صرفا برای آشنایی گرفتم، به نظرم خوبه.

پریسا

روند آموزش خیلی کامل و دقیق توضیح دادن. خیلی عالی واقعا از محتوا راضی هستم.

Amirali

سلام اموزش خوبی بود

Pedram

سلام، من این آموزش رو تهیه کردم و نتایج فوق العاده خوبی گرفتم و این آموزش رو به کسانی که میخوان در سطح حرفه ای رباتیک رو دنبال کنند توصیه میکنم... من تا الان چند تا ربات با کاربردهای مختلف ساختم و ولی بهترینش، رباتیه که در حال حاضر با استفاده از ROS دارم توسعش میدم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی