اطلاعات دوره
آموزش پروتئوس Proteus – طراحی و شبیه سازی پروژه های دیجیتالی کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش پروتئوس Proteus – طراحی و شبیه سازی پروژه های دیجیتالی کاربردی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سجاد سلطانیان4.3
  • زمان:4 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانیم پس از طراحی انواع پروژه‌های دیجیتالی مورد نظر، به شبیه‌سازی آن‌ها بپردازیم و سپس آن را اجرا نماییم. در نهایت بر اساس ایده‌های ذهنی و مشاهداتی که از نتایج شبیه‌سازی به دست می‌آوریم، می‌توانیم طراحی خود را بهبود ببخشیم و پس از رسیدن به یک طرح کامل، آن را به صورت سخت‌افزاری پیاده‌سازی نماییم. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بکارگیری موثر روش‌های طراحی دیجیتال، طراحی و شبیه‌سازی پروژه‌های کاربردی نام‌آشنایی، مانند ساعت دیجیتال و چراغ راهنمایی و رانندگی است. در این فرادرس، ابتدا به معرفی اصلی‌ترین مفاهیم مورد نیاز برای طراحی مدارهای دیجیتال می‌پردازیم، سپس پروژه‌های کاربردی ذکر شده را طراحی و با استفاده از نرم‌افزار Proteus شبیه‌سازی می‌کنیم. با تکمیل این مراحل، ضمن اجرای پروژه‌های شبیه‌سازی شده، به یک الگوی مشخص و علمی‌ برای طراحی تمامی‌ مدارهای دیجیتال می‌رسیم که می‌توان از آن برای طراحی هر پروژه مشابهی استفاده نمود.
دوره آموزش پروتئوس Proteus – طراحی و شبیه سازی پروژه های دیجیتالی کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد سلطانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروتئوس Proteus – طراحی و شبیه سازی پروژه های دیجیتالی کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

بسیار عالی.ممنون از زحماتتون

سهیل

عالی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی