اطلاعات دوره
آموزش طراحی شارژر برای LED در Proteus (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی شارژر برای LED در Proteus (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن صادقی4.1
  • زمان:12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار پروتئوس یک نرم افزار جامع برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی محسوب می شود. این نرم افزار به دلیل داشتن محیط کاملا گرافیکی، یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند است. دانشجویان رشته مهندسی برق و حتی رشته های مهندسی رباتیک و مهندسی کامپیوتر در گرایش سخت افزار باید حداقل در یک نرم افزار شبیه سازی مدارات الکترونیکی کاملا مسلط باشند و یکی از راحت ترین و مناسب ترین نرم افزارهای شبیه سازی، نرم افزار پروتئوس است. همچنین این نرم افزار قادر به شبیه سازی مدارات مبتنی بر میکروکنترلرها و میکروپروسسورها است. در نرم افزار پروتئوس امکان ترسیم PCB مدار طراحی شده نیز به راحتی وجود دارد.  
دوره آموزش طراحی شارژر برای LED در Proteus (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی شارژر برای LED در Proteus (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی