اطلاعات دوره
آموزش آنالیز واریانس با اس پی اس اس SPSS
مسیر آموزشی

آموزش آنالیز واریانس با اس پی اس اس SPSS

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر آرمان ری بد4.5
  • زمان:3 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل واریانس به عنوان ابزاری آماری برای سنجش مدل های آماری و آزمون فرض آماری توسط دانشمند آمار، فیشر ابداع شد. در طرح آزمایش ها، رگرسیون، آزمون فرض میانگین و … روش ابداعی فیشر با نام تحلیل واریانس کاربرد زیادی دارد به طوری که این شاخه های آمار بدون استفاده از این ابزار هرگز ایجاد نمی شدند. در این دوره آموزشی، سعی می شود با نرم افزار SPSS و استفاده از تحلیل واریانس برای انجام آزمون های آماری مربوط به میانگین جامعه تحت یک یا دو عامل بررسی شود.
دوره آموزش آنالیز واریانس با اس پی اس اس SPSS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنالیز واریانس با اس پی اس اس SPSS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جلال

اطلاعات بیشتری بهم اضافه کرد، البته من چون رشته ی تخصصیم این نبود، برای همین یه سری توضیحاتش برام سخت بود.

امین

تا اونجایی که نیاز داشتم خوب بود، یعنی کامل ندیدم، نحوه تدریسشون خوب بود.

فهیمه

خیلی خوب بود، اون نیازهایی که من داشتم رو پوشش میداد و سوالات منو پاسخ داد.

پریسا

تشکر می کنم از آموزش مفید و کاربردی

وحید

مدرس در آموزش 2 تا مثال ارائه کردن که یکی از مثال هارو با جزئیات دقیق حل می کنند و مثال دوم که موضوع مد نظر من بود متاسفانه حل نشد حتی یک توضیح مختصری در مورد مثال دوم ارائه نشد. پیشنهادی که دارم اینکه لطفا مثال هارو با جزئیات و به صورت کامل حل کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی