اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آزمون آماری و پی مقدار p-value
مسیر آموزشی

آموزش آزمون آماری و پی مقدار p-value

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

انجام آزمون‌های آماری به کمک نرم‌‌افزارهای آماری بدون انجام محاسبات پیچیده، امکان‌پذیر شده است. در چنین نرم‌‌افزارهایی اغلب تصمیم در مورد نتیجه آزمون‌های آماری به کمک پی مقدار(p-value) انجام می‌شود ولی بیشتر کاربران در تفسیر و استفاده از این شاخص دچار سردرگمی و یا گمراهی می‌شوند. در این آموزش سعی در بررسی شیوه محاسبه و نقش اصلی پی مقدار در انجام محاسبات آزمون‌های آماری است.
دوره آموزش آزمون آماری و پی مقدار p-value دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون آماری و پی مقدار p-value را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر

مدرس توی کارش خیلی خیلی عالی بود واقعا. مفاهیم رو خیلی روون و گویا بیان میکردن.

لیلا

تشکر می کنم از مدرس گرامی توضیحات واضح هست.

زینب

محتوای آموزش عالی بود، فقط اگه ممکنه حجم اینترنت مصرفی آموزش ها رو به حداقل برسونید.

علی

کیفیت، شیوه بیان و مثال های ارائه شده خوب بود

اسد

گویا و روشن بیان شد. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی