اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار مدل سازی داده ها Eureqa Formulize برای یادگیری ماشین
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار مدل سازی داده ها Eureqa Formulize برای یادگیری ماشین

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امین صادقی3.8
  • زمان:34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر به دنبال نرم افزاری منسجم برای مدل سازی هستید که به کدنویسی های پیچیده نیازی نداشته باشد، Eureqa بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. یادگیری و اجرای این نرم افزار هوش مصنوعی بسیار ساده است به طوری که طیف گسترده ای از مردم، از دانشجویان گرفته تا فعالین در بورس می توانند به راحتی آن را یاد گرفته و از آن استفاده کنند. این برنامه توسط شرکت Nutonian طراحی و توسعه داده شده است که با بهره گیری از الگوریتم ژنتیک روابط بین پارامترها را کشف کرده و به صورت رگرسیون نمادین با ارائه مجموعه ای از روابط ریاضی، مدل را در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین با ارائه نمودارهای مختلف، آنالیز مدل ارائه شده را برای کاربر ساده می کند.
دوره آموزش نرم افزار مدل سازی داده ها Eureqa Formulize برای یادگیری ماشین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار مدل سازی داده ها Eureqa Formulize برای یادگیری ماشین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آناهیتا

نمیدونم چرا استادا تو دانشگاه این بحث آموزش و صحت سنجی مدل رو انقدر می‌پیچونن که نمیشه فهمید، ولی اینجا خیلی خوب و روان توضیح دادن که آدم کامل متوجه میشه. مرسی.

فاطمه

خیلی وقت بود که نیازمند همچین نرم افزاری بودم، نیاز منو برطرف کرد؛ سپاس فراوان

Mary

عالی بود؛ مختصر و مفید

علی

خیلی آموزش شسته رفته ای بود، دستتون درد نکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی