اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی نظریه قابلیت اعتماد
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نظریه قابلیت اعتماد

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر زهرا تندپور4.5
  • زمان:6 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ابتدا مروری مختصر بر تاریخچه نظریه قابلیت اعتماد و شاخه های آن داریم، سپس کمیت های مهم اندازه گیری قابلیت اعتماد را معرفی و مورد بحث قرار داده و ارتباط بین آن ها را به دست آورده و همچنین اهمیت و کاربرد هر یک را بحث می کنیم. بعد از آن به دلیل اهمیت مدل بندی داده های طول عمر سعی می کنیم شما را با مهم ترین توزیع های طول عمر و اهمیت و کاربرد هر یک آشنا کنیم و به برآورد تابع قابلیت اعتماد در حالت داده های کامل، سانسور شده و گروهی بپردازیم که مرحله بعد از مدل بندی است، همچنین برآورد ناپارامتری قابلیت اعتماد را نیز مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.
دوره آموزش مقدماتی نظریه قابلیت اعتماد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر زهرا تندپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نظریه قابلیت اعتماد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهاب

بخش های مدنظرمو دیدم خوب بود، توضیحات مدرس خیلی روان بود دنبال جواب سوالم بودم و جایی پیدا نکردم که اینجا با دیدن این آموزش مشکلم برطرف شد.

کیارش

سلام خسته نباشید. سپاس از زحمات شما. به این درس اگه تحلیل ریسک هم اضافه بشه خیلی مفیدتر میشه. چون تو این شرایط خیلی برای بچه های ارشد مهندسی سیستم های انرژی مورد نیاز هست.

علی

با سلام این اموزش فوق العاده بود از این اموزش خیلی استفاده کردم واز استاد گرامی تقاضا داریم اموزش جامع وپیشرفته این مبحث را نیز منتشر کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی