اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار MedCalc برای تجزیه و تحلیل و انجام محاسبات آماری
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار MedCalc برای تجزیه و تحلیل و انجام محاسبات آماری

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف این فرادرس، معرفی نرم‌افزار MedCalc از مرحله آغاز تا حد تسلط است، به طوری که در انتهای آموزش مخاطب بتواند پروژه‌های آماری خود را شخصا مدیریت نماید. نرم‌افزارهای متعددی در حوزه‌های علوم پزشکی و اجتماعی وجود دارد که هر یک نسبت به دیگری دارای مزیت‌هایی است. یکی از نرم‌افزارهای مطرح در حوزه علوم پزشکی، نرم‌افزار MedCalc است. این نرم‌افزار دارای نقاط قوت گوناگون از جمله: فراتحلیل داده‌ها با توجه به تنوع شاخص‌های مختلف، نحوه محاسبه حجم نمونه در مطالعات مختلف، تحلیل‌های آماری دیگر و محیط ساده آن جهت تحلیل داده‌های بسیار کاربردی است. در این فرادرس، شما اجزای نرم‌افزار آماری Medcalc را در بخش‌های مختلف فرا می‌گیرید.
دوره آموزش نرم افزار MedCalc برای تجزیه و تحلیل و انجام محاسبات آماری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر غلامرضا قائدامینی هارونی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار MedCalc برای تجزیه و تحلیل و انجام محاسبات آماری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیمان

مدرس کاملا به مباحث مسلط بودند و با زوایای مختلف نرم افزار کاملا آشنا بودند و با پختگی کامل مطالب را تحلیل می کردند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی