اطلاعات دوره
آموزش آمار ریاضی 2 – آزمون فرض
مسیر آموزشی

آموزش آمار ریاضی 2 – آزمون فرض

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر عاطفه خلیلی5
  • زمان:6 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس آمار ریاضی دو، یکی از درس‌های تخصصی کارشناسی آمار است که به ‌طور نظری ارائه می‌شود. همچنین بحث آزمون فرض و برآوردگرهای بازه‌ای در بیشتر رشته‌ها در مقاطع مختلف، به عنوان زیرمجموعه‌ای از درس استنباط آماری ارائه می‌شود که نشان‌دهنده‌ کاربرد وسیع این بحث در شاخه‌‌های مختلف است. این آموزش، مباحث درس آمار ریاضی دو را شامل می‌شود و سعی بر این است که هم ارتباط بین مطالب نظری و کاربرد آن‌ها در عمل برقرار شود و هم آمادگی حل مساله‌‌‌های متنوع در این زمینه فراهم شود.  
دوره آموزش آمار ریاضی 2 – آزمون فرض دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عاطفه خلیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار ریاضی 2 – آزمون فرض را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هومن

خیلی عالی بود؛ استفاده کردم از دروسی که بود و راضی بودم.

اردشیر بزرگمهر

بسیار آموزش خوبی بود! مخصوصا که با حل مساله های گوناگون همراه هست ویدیو ها. بنده دانشجوی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ایالتی سیدنی هستم و مثال های تشریح رو شده رو همسو با آموزش های درس استنباط آماری یافتم که جز دروس اصلی دوره ارشد دیتاساینس هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی