اطلاعات دوره
آموزش جعبه ابزار شناسایی سیستم در متلب
مسیر آموزشی

آموزش جعبه ابزار شناسایی سیستم در متلب

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:11 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برخی از مهمترین الگوریتم‌های شناسایی در تولباکس عبارتند از: Maximum Likelihood, Prediction Error Minimization و Least Square. برای شناسایی سیستم‌های غیر خطی مدل‌ Hammerstein-Wiener و مدل‌های ARX غیر خطی با هسته‌ شبکه Wavelet و شبکه Sigmoid در دسترس است. همچنین این تولباکس می‌تواند پارامترهای سیستم تعریف ‌شده توسط کاربر را نیز بهینه‌سازی کند. بنابراین با شناسایی سیستم‌ها می‌توان به آنالیز سیستم و پیش‌بینی رفتار آینده آن پرداخت. هدف از این فرادرس این است که به صورت کاربردی به آموزش تولباکس شناسایی سیستم‌ها در متلب بپردازیم و روش‌های مختلف شناسایی خطی، غیر خطی، حوزه زمان، حوزه فرکانس، تابع تبدیل، فضای حالت، پیوسته، گسسته و… را از طریق مثال‌های کاربردی مورد بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش جعبه ابزار شناسایی سیستم در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جعبه ابزار شناسایی سیستم در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نسرین

حوزه کاریم در این خصوص بود، سرفصل هاش اوکی بود. من بابت محتوای کاملش ازتون تشکر میکنم.

امین

با سلام به همگی دوستان فرادرسی بنده تا کنون در حدود بیست دوره آموزشی از فرادرس در زمینه کنترل ، برنامه نویسی و ... خریداری کرده ام. با احترام به تمامی اساتید محترم فرادرس، ولی در تمامی دوره هایی که بنده دیده ام، جناب آقای دکتر امید زندی ضمن رعایت فصاحت کلام، پیوستگی مطالب و حل مثالهای عملی همراه با ارایه جزییات در نرم افزارهای مربوطه را در نهایت دقت نظر به مخاطب منتقل می کنند. ایشان فراتر از بسیاری از اساتید دانشگاه تمامی سرفصلهای هر دوره را به صورت کامل و موجز بدون اطاله کلام بیان می کنند. از ایشان کمال تشکر را دارم

منصور

خیلی عالی و کاربردی بود مدرس کاملا در این زمینه مسلط بودند.

فائزه

من در خصوص رشته ی دانشگاهیم نیاز داشتم که این آموزشو تهیه کنم.مدرس آقای زندی واقعا خوب توضیح میدن.

مهدی

این پسر نابغه ست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی