اطلاعات دوره
آموزش مبانی نظری ترجمه زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی نظری ترجمه زبان انگلیسی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر نازیلا روشی4.1
  • زمان:9 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اصول و مبانی نظری ترجمه، از دروس تخصصی رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی است. می دانید که رشته مطالعات ترجمه در سطح جهان، رشته ای جوان با سابقه آکادمیک سی و چند ساله است. علی رغم این که پیش از این تاریخ نیز کار ترجمه انجام می گرفته است، ولی با اعلام استقلال رشته مطالعات ترجمه، نظریات جدیدی توسط بزرگان این رشته معرفی شدند. هر نظریه ای در ترجمه بر دو پایه اصلی استوار بوده و نگاه علمی تری به فن ترجمه و ارزیابی ترجمه های موجود دارد. هر نظریه، هم بر پایه یافته های زبان شناسی و هم بر پایه ترجمه شکل می گیرد. پس برای فهم هر نظریه ای در ترجمه، ابتدا باید با پایه زبان شناسی آن آشنا شده و سپس به بحث ترجمه بپردازیم.
دوره آموزش مبانی نظری ترجمه زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نازیلا روشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی نظری ترجمه زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میثم

خیلی خوب بود، یه مقداری کوتاه بود اما مفهومی بود، اون مشکلی که داشتم با دیدن آموزش حل شد.

محمد

برای مرور و دوره از این آموزش استفاده کردم و بسیار کاربردی بود.

علي

من این ترم این درس رو برداشته بودم و احساس میکردم کلاس دانشگاه کیفیت لازم رو نداره.... وقتی این آموزش رو تهیه کردم اکثر مطالبی که در کلاس دانشگاه یاد نگرفته بودم رو پوشش داد، واقعا از خانوم دکتر روشی بخاطر تدریس خوبشون تشکر میکنم کیفیت تدریسشون به قدری خوب بود که با این که اصول و روش ترجمه رو قبلا پاس کرده بودم ولی آموزشی که استاد روشی دادند رو هم تهیه کردم اگه برای سایر دروس زبان هم آموزش این‌چنین ترتیب بدهند عالی میشه و در آخر دوباره از خانوم دکتر و سایت فرادرس تشکر میکنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی