اطلاعات دوره
آموزش مبانی الکترونیک دیجیتال – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش مبانی الکترونیک دیجیتال – بخش یکم

749,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 749,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:17 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:12 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش مبانی الکترونیک دیجیتال، شامل: اصول الکترونیک دیجیتال، آی سی های الکترونیک دیجیتال و کاربردهای آن ها است. این فرادرس اغلب مباحث مربوط به الکترونیک دیجیتال را از سطح پایه، مانند آی سی های پایه دیجیتال تا سطح پیشرفته، مانند: ابزار دقیق دیجیتال، آی سی های برنامه پذیر، میکروکنترلرها و میکروپروسسورها (Microprocessor) را شامل می شود. آموزش مبانی الکترونیک دیجیتال علاوه بر این که برای دانشجویان کارشناسی و ارشد مهندسی برق و کامپیوتر مفید است، می تواند به عنوان مرجع مناسبی برای تکنسین ها، محققان و علاقه مندان به حوزه الکترونیک دیجیتال عملی باشد، همچنین برای مشاهده بخش دوم این آموزش می توانید به این لینک (+) مراجعه نمایید.
دوره آموزش مبانی الکترونیک دیجیتال – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 749,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی الکترونیک دیجیتال – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید رضا

چون قالب این آموزش ها برای درس های دانشگاهی هست و من تو دانشگاه این درس هارو نخوندم، میتونم این نظر رو بگم که برای من خیلی خوب پیش رفت.

احسان

اکثر موارد تئوری بود و همه می تونن در خصوص این مورد مطالعه داشته باشن، نیاز بود که آمیخته بشه با پروژه های عملی.

ابراهیم مصطفی

با سلام خدمت همه دوستان و گروه محترم فرادرس مهندس زندی واقعا یکی از بهترین مدرس های فرادرس هستند. خدا خیرشون بده این مدرس توانمند را من خیلی دوست دارم وارزو دارم کی ایشان را یک روز از نزدیک بیبینم

علی

جامع و کامل هست و اینکه مدرس مطالب خوب توضیح میده.

مجید

با سلام خدمت مهندس عزیز جناب آقای زندی . من خودم مهندس تاسیسات هستم از جندین کلاس مهندس استفاده کردم. با اینکه رشته من الکترونیک نیست . از توضیحات خوب مهندس تونستم تا حدودی با این رشته آشنا بشم .قسمتهای از موتورهای الکتریکی رو که مهندس درس دادن فوق العاده بوده واقعا لذت بردم. مهندس جان امثال شما یک دنیا می ارزن .انشالله که همیشه صحیح و سلامت و سربلند در کارهاتون باشید.به امید فردای بهتر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی