اطلاعات دوره
آموزش الکترونیک 2 – مرور و حل تست
مسیر آموزشی

آموزش الکترونیک 2 – مرور و حل تست

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:12 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس الکترونیک یکی از دروس مهم در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق به خصوص در گرایش های مهندسی الکترونیک و مخابرات است. با مطالعه سوالات کنکورهای ارشد و دکتری در سال های اخیر می توان به این نکته پی برد که سوالات، کاملا مفهومی شده اند و داوطلبین کنکور باید از قبل آمادگی لازم برای حل سوالات مفهومی الکترونیک را داشته باشند. با مطالعه این فرادرس، داوطلبین کنکور ارشد و دکتری مهندسی برق، قادر خواهند بود سوالات الکترونیک را به راحتی حل کنند. لازم به ذکر است که درس های آموزش، مشابه آموزش الکترونیک 2 است که قبلا در فرادرس منتشر شده است، اما تفاوت در شیوه آموزش است یعنی در این آموزش با این فرض که مخاطب با آموزش الکترونیک آشنایی دارد، توضیحات و نکات تستی بیان شده و تمرینات هم شامل سوالات تستی کنکورهای ارشد هستند.
دوره آموزش الکترونیک 2 – مرور و حل تست دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الکترونیک 2 – مرور و حل تست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی اکبر

از آموزش معمولی خیلی بهتر بود و کیفیت خوبی هم داشت و خیلی عملی بودند

محمد

لطفا مبحث پاسخ فرکانسی ترانزیستور ها رو هم اضافه کنید جزء سرفصل های الکترونیک 2 هست.

علی

کلا آموزش هایی که به صورت حل تمرین و تست باشه، برام مفیدتره. چون نکته ها رو از داخل تست ها متوجه می شم.

مهدی

نکات ارائه شده مفید و جامع بود

مینا

آموزش بسیار خوب بود و ممنون از فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی