اطلاعات دوره
آموزش فیزیک الکترونیک – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک الکترونیک – بخش دوم

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سجاد وردست3.9
  • زمان:11 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است که با استفاده از مفاهیم ارائه شده در فیزیک الکترونیک - بخش اول، نحوه عملکرد دیوایس های الکترونیکی و نحوه ساخت آن ها مورد بررسی قرار بگیرد. در این درس نیز مانند درس فیزیک الکترونیک مقدماتی، رویکردی مفهومی در نظر گرفته شده است تا دانشجو بتواند ضمن درک فیزیک حاکم بر دیوایس، معادلات را استخراج نماید. فراگیری این درس مهارت دانشجویان در طراحی مدارات و سیستم های الکترونیکی و مخابراتی را تا حد قابل ملاحظه ای بالا می برد، چرا که به صورت کامل بر عملکرد این سیستم ها احاطه پیدا می کنند. امروزه علم الکترونیک را می توان در ترانزیستورها و پیوندهای PN خلاصه کرد.
دوره آموزش فیزیک الکترونیک – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد وردست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک الکترونیک – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسعود

تشکر ویژه می کنم از این آموزش، من کارمند شرکت برق هستم و تو قسمت برق خیلی از این آموزش استفاده کردم. هزینه به صرفه و آموزش عالی واقعا بی نظیره برای یک مجموعه.

یزدان

کاش بیشتر از تصویر استفاده کنند من خودم قبلا این آموزشو خوندم ولی واقعا بازم ازش استفاده کردم.

احمد

سلام مدرس بیان خیلی قویی و گیرایی دارن تسلط خیلی خوبی روی موضوعات دارن و بسیار با دقت مطالب توضیح میدن جای تقدیر و تشکر داره از مجموعه فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی