اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با موتور استرلینگ و کاربردهای آن
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با موتور استرلینگ و کاربردهای آن

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موتورهای استرلینگ (Stirling Engine) تاریخچه به نسبت طولانی داشته و پیش از ظهور موتورهای احتراق داخلی، در کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و امروزه دوباره بعد از یک‌ دوره نسبتا طولانی که از اهمیت آن‌ها کاسته شده بود، به واسطه مزایای زیادی که دارند و همچنین افزایش هزینه حامل‌های انرژی و مشکلات زیست‌محیطی، مورد توجه قرار گرفته‌اند. موتورهای استرلینگ انواع مختلفی داشته و از نظر تئوری، قابلیت رسیدن به بازده کارنو (Carnot) را دارند و در ضمن این موتورها به واسطه داشتن مشخصه‌های منحصر به فردی مانند: صدای کارکرد پایین، احتراق پیوسته، قابلیت ساخت انواع مینیاتوری آن، بازدهی بالا و... در کاربردهای متنوع و خاصی از قلب مصنوعی و خودرو گرفته تا زیردریایی و کاربردهای فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
دوره آموزش آشنایی با موتور استرلینگ و کاربردهای آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد رضایی عزیز آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با موتور استرلینگ و کاربردهای آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیما

آموزش خوبیه از این جهت که طیف وسیعی از مقالات و داده ها رو برامون به همراه آورد که وقتی از صفر میخوایم کارای موتورهای استرلینگ رو شروع کنیم خیلی وقت نگیره ازمون. برای منی که محقق هستم مثل یه خلاصه می مونه. چقدر خوبه که یه سری آموزش مثل این داشته باشین که جدا از آموزشی که میدند هر چی مقاله و پتنت هست رو دسته بندی شده در اختیارمون قرار بده. یه همچین چیزی سرعت کارو خیلی بالا میبره.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی