اطلاعات دوره
آموزش عیب یابی مدارات الکترونیکی – مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش عیب یابی مدارات الکترونیکی – مبانی و مقدمات

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا غلامی4.2
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما در این فرادرس قصد داریم تا اصول کلی عیب‌یابی مدارات الکترونیکی را آموزش دهیم که تقریبا برای تمام دستگاه‌ها و مدارات کاربرد دارند و همواره به شکلی با آن‌ها درگیر خواهیم بود. علاوه بر این‌ها در این آموزش ایرادات شایعی که برای بسیاری از مدارات به وجود می‌آید به همراه عوامل آن‌ها بررسی خواهند شد تا امر تعمیرات بسیار سریع‌تر، راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر انجام شود.
دوره آموزش عیب یابی مدارات الکترونیکی – مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط رضا غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عیب یابی مدارات الکترونیکی – مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

خدمت شما میخوام عرض کنم، بیشتر تئوری بود و عملی نبود.

هادی

سلام خسته نباشید خدمت مدرس عزیز.حقیقتا در این مدت که با فرادرس آشنا شدم کیفیت آموزش ها قابل قبول بوده، این آموزش با این اینکه مطالب خوبی داشت ولی به نظر بنده بیشتر تئوری بوده و متاسفانه خیلی خیلی کم از مثال های عملیاتی و کاربردی استفاده شده.

محمد

سلام الحق والانصاف یک آموزش به تمام معنا کاربردی بزبان ساده وبدور از اضافه گویی وشاخ وبرگهای اضافی است که دقیقا جای خالی اون تو فرادرس کاملا حس میشد چرا که اکثر دروس آکادمی و تئوری بود واما با مشاهده این آموزش متوجه کار بزرگی که مدرس انجام داده و آشنا کردن دانشجو ها با کار عملی بوده را متوجه خواهید شد وحقیقتا از شرکت در این جلسه خسته نحواهید شد به نوبه خودم به استاد خسته نباشبد وخداقوت عرض میکنم وامیدوارم کارهای بیشتری از ایشان را شاهد باشیم تشکر

آرش

با سلام و عرض خسته نباشید آموزش شامل نکات خوبی بود و طرز بیان استاد هم خوب بود البته نکته ای که میتونست درس را عملیاتی تر و جذابتر کنه استفاده از تصاویر بیشتر و مثالهای تعمیراتی واقعی هستش. ممنون از زحمات فرادرسی های عزیز

مسعود

بی شک یکی از بهترین آموزش های عیب یابی الکترونیک هست که تو ایران منتشر شده البته با یه قیمت فوق العاده... اگر کسی دنبال اموزش کامل و پایه ای هست این آموزش و مبانی الکترونیک رو تهیه کنه و لذت ببره این سطح کیفیت انصافا هر جایی یافت نمیشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی