اطلاعات دوره
آموزش کاربردی فلوئنت Fluent با مقدمه ای بر گمبیت Gambit
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی فلوئنت Fluent با مقدمه ای بر گمبیت Gambit

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:28 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سهیل اسعدی3.7
  • زمان:9 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی شده است که اصلی ترین گام های اساسی مورد نیاز برای شروع کار با نرم افزار فلوئنت به خوبی پوشش داده شود. مباحثی همچون: نحوه انجام شبکه بندی و همچنین انجام تنظیمات اصلی مورد نیاز برای حل میدان های سیالاتی به عنوان رکن اصلی کار با نرم افزار فلوئنت محوریت این آموزش است. در ادامه با انجام برخی مثال های کاربردی نحوه استفاده از آموخته های قبلی در مورد ارکان یک حل میدان پوشش داده شده است.
دوره آموزش کاربردی فلوئنت Fluent با مقدمه ای بر گمبیت Gambit دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهیل اسعدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی فلوئنت Fluent با مقدمه ای بر گمبیت Gambit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

متوسط رو به بالاس آموزش برای کسی که رشته غیر مرتبط داشته باشه براش عالیه, برای بچه های مکانیکم خوبه.

رامین

چنگی به دل نمیزد!

علیرضا

از این آموزش در رشته ام استفاده کردم و برای من بسیار مفید بود.

مسعود

بسیار دوره کاربردی هست به جهت ارائه مطالب با کیفیت و تسلط مدرس بر روی مطالب

سمانه

خوب بود، یه کم توضیحات مقدماتی بود و من پیشرفته تر مدنظرم بود؛ ایشون هم روش تدریس مناسبی داشتند اما پیشنهاد من اینه که مش بندی رو جدا تدریس می کردند شاید بهتر میشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی