اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور کامسول – ماژول CFD و ماژول جریان های چند فازی در COMSOL
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور کامسول – ماژول CFD و ماژول جریان های چند فازی در COMSOL

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:یگانه فنایی4.8
  • زمان:4 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه بیشتر شرکت‌ ها برای ساخت یک قطعه جدید و یا ایجاد تحول در قطعات موجود، ابتدا به طراحی بر اساس فرضیات خود پرداخته، سپس آن را شبیه‌ سازی کرده و عملکرد آن را در شرایط نزدیک به واقعیت بررسی می ‌کنند. به این ترتیب، بدون اتلاف هزینه و زمان، نتایج دقیق و جزئی آزمایشات خود را مشاهده کرده و به سادگی با تغییر آن به بهترین طراحی دست می یابند. در این فرادرس طی یک آموزش پروژه محور به طراحی و آزمایش سیستم‌ های مرتبط با دینامیک سیالات محاسباتی با تمرکز بر سیستم‌ های چندفازی می پردازیم. در این آموزش چندین پروژه آموزش داده می شود. آموزش به این صورت است که ابتدا برای آشنایی با قطعه توضیحاتی داده می شود و سپس نحوه طراحی و نتایج اجرا، تشریح می گردد.
دوره آموزش پروژه محور کامسول – ماژول CFD و ماژول جریان های چند فازی در COMSOL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یگانه فنایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور کامسول – ماژول CFD و ماژول جریان های چند فازی در COMSOL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدمهدی

خیلی کامل و جامع همراه با مثال های قابل توسعه بود.

سعید رضا

کلا مجموعه فرادرس، آموزشهاش خیلی خوبه به درد من که خورد.

محبوبه

باسلام و عرض ادب من تا بحال برای یادگیری نرم افزار کامسول ، از فایل های آموزشی مدرسین مختلف استفاده کرده‌ام که اکثر آنها صرفا توضیحات گام به گامی که در فایل pdf در کتابخانه کامسول هست را صوتی کرده‌اند. ولی این دوره آموزشی که خانم مهندس فنایی آماده کرده بودند واقعا عالی بود چرا که دلیل و علت استفاده از هر node ایی که استفاده میشد را بسیار روان و سلیس توضیح میدادند. بدون اغراق میتونم بگم نحوی آموزش مهندس فنایی به نوبه خود بی‌نظیر است. سپاس‌گزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی