اطلاعات دوره
آموزش پی دی ام اس – طراحی واحدهای فرایندی با PDMS – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پی دی ام اس – طراحی واحدهای فرایندی با PDMS – مقدماتی

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:18 نظر3.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی تاجیک4
  • زمان:7 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار PDMS در واقع یکی از مهم ترین نرم افزارهای طراحی واحدهای فرایندی محسوب می شود که در حال حاضر بیشترین استفاده در شرکت های نفتی و طراحی تجهیزات خطوط لوله را در ایران دارد. آشنایی با نحوه نصب و راه اندازی نرم افزار، به کارگیری منوها و دستورهای ابتدایی، آشنایی با طراحی تجهیزات که شامل بخش های استفاده از تجهیزات استاندارد و طراحی پایه ای یک تجهیز را شامل می شود. هدف این فرادرس یادگیری این مجموعه به اصول ابتدایی و حتی موارد حرفه ای موجود در این نرم افزار جهت پیاده سازی نقشه های Plant است.
دوره آموزش پی دی ام اس – طراحی واحدهای فرایندی با PDMS – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی تاجیک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پی دی ام اس – طراحی واحدهای فرایندی با PDMS – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میثم

به صورت کامل، قدم به قدم نکات رو بیان میکردند.

احسان

خوب بود. اگر برای پایپینگ هم تمرین میذاشتند خوبتر می شد.

تورج

آموزش خوبیه کیفیت خوبی داشت

امین

آموزش کاملا با جزییات بود و کسی که هیچی از آموزش نمیدونست قشنگ میتونست یاد بگیره.

م جو

معلوم بود که مدرس به نرم افزار مسلطه ولی از طرفی هم معلوم بود که زمان و انرژی کافی برای تهیه این ویدئوها نذاشته، حیف که گزینه دیگه ای نداشتم و مجبور بودم این نرم افزار رو با همین ویدئو یاد بگیرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی