اطلاعات دوره
آموزش رایگان شبیه سازی برخورد دینامیکی در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش رایگان شبیه سازی برخورد دینامیکی در متلب MATLAB

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش قصد داریم یکی از پدیده‌های مهم دینامیکی به نام برخورد یا Impact‎ را با استفاده از کدنویسی در محیط نرم‌افزار متلب شبیه‌سازی کنیم. ابتدا باید بر تئوری‌های مربوط به ضربه و برخورد تسلط پیدا کنیم و در گام بعدی با نحوه پیاده‌سازی معادلات و فرمول‌های مربوط به این پدیده آشنا شویم. همچنین در این فرادرس خواهیم آموخت که چگونه می‌توانیم انیمیشن ساده این پدیده را در محیط نرم‌افزار متلب ایجاد کنیم. در کنار آشنایی با نحوه شبیه‌سازی پدیده برخورد، با چند دستور و تکنیک کاربردی در متلب که در شبیه‌سازی سایر پروژه‌های دینامیکی می‌توانند مفید باشند، آشنا می‌شویم.
دوره آموزش رایگان شبیه سازی برخورد دینامیکی در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد مرآتی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان شبیه سازی برخورد دینامیکی در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی