اطلاعات دوره
آموزش تلرانس های نقشه کشی صنعتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تلرانس های نقشه کشی صنعتی - مقدماتی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم فراست4.3
  • زمان:4 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش، آشنایی و استفاده صحیح تکنسین‌های نقشه‌کشی در جهت اندازه‌گذاری و درج محدوده مجاز اندازه‌ها روی نقشه‌ها و بالا بردن دقت کارشناسان طراحی، فنی و مهندسی، تولید و کنترل کیفیت از اندازه قطعات و میزان تغییرات ابعادی و هندسی مجاز آن‌ها است. در این فرادرس ابتدا آشنایی با تلرانس‌ها، اهمیت آن‌ها و اصول اولیه بیان خواهد شد. پس از اشاره‌ای به وظایف و شرایط تلرانس‌ها، استانداردهای مربوط به تلرانس‌گذاری بیان می‌شود. تلرانس‌های عددی، انطباقات و تلرانس‌های هندسی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این آموزش هستند. تلرانس‌های عمومی و تخصصی بر اساس روش‌های تولید قطعات مکانیکی بررسی می‌شوند و ارتباطات بین تلرانس‌ها، روابط جبری و درج تلرانس‌گذاری بر اساس هزینه‌های تولیدی، از مباحث دیگر مطرح شده در این آموزش هستند.
دوره آموزش تلرانس های نقشه کشی صنعتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم فراست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تلرانس های نقشه کشی صنعتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ولی

با جاهای دیگه که مقایسه میکنم واقعا عالیه این آموزش خدایی قیمتشم خوبه.

محمد مهدی

خیلی خوب بود، بیان و تدریس مدرس خداوکیلی عالی بود.

اسماعیل

سرفصل ها با چیزی که گفته شد مطابقت داشت برام مفید بود ممنون.

عباس

در زمینه آشنایی با مطالب خیلی عالی بود، بنده دانشجو این دوره هستم و اطلاعات زیادی نداشتم با این دوره اطلاعات خوبی کسب کردم.

حمیدرضا

رشته تحصیلی من مکانیکه، اساتید خودم به خوبی نمی‌تونن این مباحث رو منتقل کنن اما نحوه تدریس استاد فرادرس بسیار عالی بود و به خوبی از پس انتقال این موضوع بر اومدند؛ امیدوارم بخش تکمیلی این آموزش هم تهیه بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی