اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقاومت مصالح 1 و 2 – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش مقاومت مصالح 1 و 2 – مرور و حل مساله

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقاومت مصالح شاخه‌ای از علم مکانیک است که به بررسی و تعیین مقاومت، صلبیت و پایداری الاستیک اجسام مبتنی بر روش‌های تحلیلی، نیمه‌تحلیلی و تجربی می‌پردازد. همان‌ گونه که مبحث استاتیک اصلی‌ترین پیش‌نیاز برای مطالعه مبحث مقاومت مصالح است، مبحث مقاومت مصالح نیز پیش‌نیاز مطالعه مباحث کاربردی‌تر، مانند: طراحی اجزای ماشین و مکانیک مواد مرکب و حتی مباحث پیشرفته‌تر همچون: مکانیک محیط‌های پیوسته، تئوری الاستیسیته، تئوری پلاستیسیته، تئوری صفحه و پوسته، مکانیک شکست، تحلیل تجربی تنش، مکانیک ضربه، روش‌های انرژی و… محسوب می‌شود. آنچه که در این آموزش به آن پرداخته می‌شود، آموزش حل تمرین مباحث مقاومت مصالح ۱ و ۲ است. روند کار به این صورت است که ابتدا برای هر درس یک یادآوری مختصر از روابط و فرمول‌های مهم به جهت کاربرد در حل مسائل گنجانده شده است. در گام‌های بعدی، مسائل آموزشی، تکمیلی و نمونه تستی متعددی جهت تثبیت آموزش و تسلط هرچه بیشتر ارائه می‌گردد.
دوره آموزش مقاومت مصالح 1 و 2 – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر برهان روستا ناوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقاومت مصالح 1 و 2 – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زانیار

بخش یک هم آموزش خوبی بود . ازش استفاده کردم.

گلسا

آموزش خوب و کاردیه ولی به نظرم بهتره سرفصل های جدیدتری داشته باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی