اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی تلرانس گذاری هندسی و ابعادی GD&T
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی تلرانس گذاری هندسی و ابعادی GD&T

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید مصطفی موسوی4.5
  • زمان:3 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ابعاد گذاری و تلرانس گذاری هندسی موثرترین ابزار برای کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت و کم کردن زمان تولید در تمام دنیا است. ابعادگذاری و تلرانس گذاری هندسی، ضایعات در تولید را کم کرده، دوباره کاری (Rework) را کاهش می دهد و اشتباهات تفسیرهای گوناگون در نقشه های مهندسی را به صفر می رساند. هدف از این آموزش، آشنایی با علائم و نشانه های نقشه مهندسی و GD&T بر اساس جدیدترین استاندارد روز دنیا یعنی ASME Y14.5-2018 است که این استاندارد توسط انجمن مهندسین مکانیک آمریکا ارائه شده است، البته اختلافات این استاندارد با استاندارد بین الملی ISO نیز در این فرادرس بیان می گردد. این آموزش یکی از الزامات برای جذب در صنایع بزرگ ایران و جهان محسوب می شود.  
دوره آموزش مقدماتی تلرانس گذاری هندسی و ابعادی GD&T دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مصطفی موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی تلرانس گذاری هندسی و ابعادی GD&T را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اهورا

خیلی کلی بود و زیاد مفهوم نبود.

سهیل

تمرین زیاد داشت و این باعث شد که دانشجو به چالش کشیده بشه.

علی

این آموزش عالی بود !!! لطفا آموزش پیشرفته ی GD&T رو هم با مهندس موسوی قرار بدین.

واناند

فرادرس همیشه اولینه. این آموزش هم کوتاه بود و هم کافی و پر بار بود تو کارم هم ازش استفاده کردم.

وحید

من آموزش زیاد دیدم ولی این یکم نواقص داشت. از این آموزش جامع تر هم داریم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی