اطلاعات دوره
آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – مقدماتی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بازار رمزارزها از دو جنبه مورد توجه ویژه معامله‌گران قرار می‌گیرد. اولین جنبه اینکه عده‌ای از افراد با دید سرمایه‌گذاری در افق میان‌مدت و یا بلندمدت به آن نگاه کرده و به ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود می‌نگرند. گروه دیگر نیز علاقه‌مند به انجام نوسان‌گیری، انجام معاملات،  خرید و فروش رمزارزها و کسب سود ناشی از اختلاف بین قیمت خرید و فروش هستند. برخی نیز به صورت ترکیبی به فعالیت پرداخته یعنی بخشی از سرمایه خود را به خرید و نگهداری تعدادی از رمزارزها با دید بلندمدت اختصاص داده و بخش دیگری را برای انجام معامله و کسب سود در نظر گرفته‌اند.
دوره آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سوگند

خوب

عباس

واقعا آموزش جالب توجه و خوبی بود.

وحید رضا

کیفیت مطالب بسار بالا بود بهترین آموزشی که تا به حال دیدم بود.

امیر

نکته های طلایی زیاد داشت ولی اگز یکم عمیق میشدن رو مسائل خیلی بهتر می شد.

عباس

بسیار خوب بود از نظر اینکه مطالب به روز بود و مطالب کاربردی داشت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی