اطلاعات دوره
وبینار بیت‌کوین و آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال
مسیر آموزشی

وبینار بیت‌کوین و آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دور از انتظار نیست که در آینده ای نزدیک پول کاغذی حذف شود و ما صرفا با اعداد و رقم های دیجیتالی زندگی خود را مدیریت کنیم! چرا باید در بازار ارزهای دیجیتال ورود پیدا کنیم؟ کدام ارز دیجیتال برای خرید مناسب است؟ از کجا می‌توانید ارز دیجیتال را بخریم و چگونه باید آنها را نگهداری کنیم؟ پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ چگونه از کلاهبرداری‌های این حوزه در امان باشیم؟ و ... از جمله سوالاتی است که سعی داریم در این وبینار به آنها بپردازیم! حامیان این وبینار: انجمن بلاکچین مشهد مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد پیگام شناسه
دوره وبینار بیت‌کوین و آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدحسن محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بیت‌کوین و آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی