اطلاعات دوره
وبینار درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال
مسیر آموزشی

وبینار درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چگونه در دنیای ارز دیجیتال و سهام های بین المللی موج سواری مالی را یاد بگیریم؟ در این وبینار (۱۰۰ دقیقه آموزش)  من به شما ۳ سال تجربه ی خودم در ارز دیجیتال و معامله گری در بازارهای مالی را آموزش خواهم داد، من در این چند سال ده ها هزار دلار ضرر و سود کردم و به شما در این دوره ها استراتژی ها و تحلیل ها و راه های میان بر را نشان خواهم داد. اگر تصمیم داریی به یک تریدر قوی و حرفه ای تبدیل بشی، از همین حالا هدفت را مشخص کن و تصمیم بگیر که یک مهارت و یک شغلی رو برای خودت انتخاب کنی که در هر جای دنیا که هستی با تلفن همراه و لب تاپ خودت به درآمد برسی.این وبینار میتونه یه تحول بزرگ در وضعیت مالی تو ایجاد کنه و فقط باید اراده داشته باشی و قول بدی که برای آموزش و سرمایه گذاری روی خودت تمرکز کنی. من به شما قول میدهم:اینجانب محمد هلاکوئی کارشناس و تحلیلگر در حوزه ارزهای رمزنگاری و سهام های بین المللی به شما متعهد میشوم که در پایان این وبینار و بعد از آن با حضور در این ۲ دوره آنلاین (دوره موج سواری بازار مالی و دوپینگ مالی ) و تمرین های هفتگی و شرکت در کلاس های رفع اشکال در دوره دوپینگ مالی،  به راحتی با کسب دانش و رعایت تمامی موارد گفته شده معامله گری در بازار های مالی را بصورت حرفه ای یادگرفته و به درآمد های مورد دلخواه خود برسید. من به شما قول میدهم تا زمانی که در بازار مالی به سود نرسیدید درکنار شما باشم.محمد هلاکوئی  
دوره وبینار درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد هلاکویی،مجتبی اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی