اطلاعات دوره
آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – تکمیلی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بازار رمزارزها در طول سال‌های اخیر به دلیل رشد فوق‌العاده و غیر قابل باور، قیمت بسیاری از رمزارزها، توجه فعالان بازارهای مالی و همچنین سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی را در نقاط مختلف جهان به خود معطوف کرده است اما باید توجه داشت که امکان سودآوری و کسب بازده زیاد در این بازار، ریسک‌های متنوعی را نیز در بردارد که فعالان یا کسانی که قصد ورود و فعالیت در این بازار را دارند، باید به صورت توامان این مسائل را در نظر داشته باشند تا بتوانند به حفظ و حراست شایسته از سرمایه اولیه خود اقدام نمایند. سوالاتی که ذهن بسیاری از فعالان را به خود اختصاص داده، ضرورت و محرکی برای این آموزش محسوب می‌شود.
دوره آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اصول سرمایه گذاری در این بازار – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مصطفی

با سلام و تشکر بابت تهیه دوره. من دوره مقدماتی و تکمیلی شما در خصوص ارز دیجیتال را مشاهده کردم. با اینکه اطلاعاتم در این خصوص بد نیست ولی اطلاعات و دید متفاوتی در برخی از مطالب به من داد. چندتا پیشنهاد دارم، در خصوص دوره تکمیلی : 1. بهتر بود تا مدرس محترم سایت های مرتبط با رهگیری اخبار اجتماعی و سوشیال را مرور می کردند و برای نمونه چندتا ارز را از لحاظ روندی با سوشیال مورد بررسی قرار می‌داند. 2. مطالب مرتبط با تسلط و... که در انتهای دوره عنوان شد بسیار سطحی و مروری بود و شبیه آمار کیفی بود که انتظار می رفت با رویکرد استنباطی و تحلیلی و روندی عنوان می شد. 3. در بررسی هلی که منتج به ارائه چندین شیت اکسل شد به رتبه بندی بصورت کلی پرداخته شده است لیکن این نوع بررسی برای بازار رمز ارزها چندان مطلوب نیست بعنوان مثال برای ارز ریپل شرایط دادگاه و... منجر به نزول شد و طبیعتا اخبار آن بصورت مستقیم بر روی رمز ارز تاثیر دارد و و یا زمان آزاد سازی توکن ها، پیشرفت پروژه و بسیاری از مباحث دیگر می تواند در جایگاه ارز موثر باشد و توجه محض به رتبه بندی و مطالبی که بصورت کلی عنوان شد نمی تواند در بلندمدت موثر باشد کما اینکه در خصوص ارز لونا در کمتر از یک هفته سقوط اتفاق افتاد درصورتی که با معیارهای ارائه شده بخواهیم پیش برویم لونا جز رمز ارزهای پیشرو بود!! در مجموع رضایت نسبی وجود دارد و بهتر بود دوره تکمیلی در ادامه دوره مقدماتی عنوان می شد نه بعنوان یک دوره مجزا. به تشکر از استاد گرامی و مجموعه فرا درس

عباس

من قبلا این آموزش رو یه جای دیگه دیده بودم ولی فراموش کرده بودم که این آموزش در بازیابی اطلاعات کمکم کرد.

حمیدرضا استخری

سلام جناب دکتر. تشکر میکنم از زحمات جنابعالی. 

صابر

خیلی آموزش خوبی بود. واقعا مجموعه فرادرس خیلی مجموعه آموزشی کامل و خوبیه با قیمت های خیلی خیلی مناسبی که داره.

بهزاد

کامل بود برای کسایی که تازه کار هستند و قصد شروع آموزش را دارند، دید خوبی ایجاد میکرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی