اطلاعات دوره
آموزش طراحی شالوده یا فونداسیون سطحی با نرم افزار SAFE
مسیر آموزشی

آموزش طراحی شالوده یا فونداسیون سطحی با نرم افزار SAFE

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سهند سلیلی4.2
  • زمان:2 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس ابتدا به بررسی انواع شالوده ها و ضوابط آیین نامه ای طراحی آن ها پرداخته شده است، سپس قابلیت های نرم افزار SAFE معرفی شده و شالوده یک پروژه واقعی مدل سازی و طراحی شده است. در این فرادرس سعی شده است تا در مدت زمان کم، تمامی اطلاعات مفید برای طراحی شالوده به دانشجو منتقل شود، بنابراین با دیدن این آموزش، دانشجو قادر خواهد بود یک شالوده سطحی را از ابتدا تا انتها طراحی نماید.
دوره آموزش طراحی شالوده یا فونداسیون سطحی با نرم افزار SAFE دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهند سلیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی شالوده یا فونداسیون سطحی با نرم افزار SAFE را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

هومن

آموزش مناسب و خوبی بود چون موارد مشابه ای در سایت های دیگه مشاهده کردم که به اندازه این آموزش خوب نبود، البته جای توسعه داره.

مهدی

زیاد استفاده نکردم، کسی که میاد این آموزش رو ببینه دنبال یک آموزش حرفه ای هست، من پیش نمایش رو که دیدم متوجه شدم آموزش نسبتا برای من مناسبه اما خب میتونست بهتر باشه از نظر محتوا.

کیارش

برای شروع آموزش خوبی بود. از پایه توضیح داده شده بود.

بابک

برای یه کاری می خواستم اطلاعاتی بهم اضافه بشه، جامع و کافی بود.

رضا

آموزش مفید و کاربردی ای بود مدرس فوق العاده س و با کمترین پیچیدگی مطالب رو توضیح دادن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی