اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رویت ارکیتکچر Revit Architecture – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش رویت ارکیتکچر Revit Architecture – تکمیلی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :31 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امین رضائی4.8
  • زمان:4 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رویت آرکیتکچر (Revit Architecture) یکی از نرم افزارهای مدل سازی اطلاعات و داده های ساختمان محسوب می شود. همچنین در رویت محیطی مستقل نیز برای ساخت جزئیات لازم برای استفاده در یک پروژه نیز در نظر گرفته شده است. رشته های مهندسی معماری، عمران و تاسیسات برای مدل سازی سه بعدی و رسم جزئیات ساختمانی از Revit استفاده می کنند. کار با نرم افزار کامپیوتری یک مهارت است، مهارت فقط و فقط با تمرین مستمر ارتقا می یابد و این فرادرس به نشان دادن راه درست در بالا بردن مهارت کاربران در رویت آرکیتکچر کمک می کند.  
دوره آموزش رویت ارکیتکچر Revit Architecture – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رویت ارکیتکچر Revit Architecture – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حمیدرضا

میشد یه مقدار اتفاقات خاصی که در عملی هم پیش میاد رو مطرح کنن و مثال های بیشتری زده بشه ولی به صورت کلی خوب بود، نحوه بیان مدرس که عالی بود.

عبدالحمید

من قبلا با این آموزش آشنایی داشتم خواستم کامل ترش کنم که خوب بود و درصد لازم مدنظرمو ازش یاد گرفتم.

علی

خیلی عااالی بود. آموزش تمام اون چیزی رو که من احتیاج داشتم رو شامل میشد.

علی

به این حوزه علاقه مند بودم. و کاربردی بود. سرفصل های آموزش دقیقا مطابق محتوا آموزش بود.

افراسیاب

محتوا و مطالبی که مدرس درس میدن خیلی قابل فهم هست و من مشکلی با مطالبی که ارائه می کردن نداشتم چون متوجه توضیحهای مدرس شدم، اما اگر بشه آموزش ها به صورت کاملتر باشه خیلی بهتر بود یعنی اینکه مثال ها و تمرین های تخصصی تر باشه و در سرفصل ها موضوعات بیشتری قرار داده بشه تا آموزش ها کاربردی تر برای ورود به بازار کار بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی