اطلاعات دوره
پکیج نخبگان وردپرس
مسیر آموزشی

پکیج نخبگان وردپرس

239,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 239,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج نخبگان وردپرس قصد داریم در بیش از 17 ساعت ویدیو بصورت پیشرفته و جامع به آموزش سئو سایت وردپرسی و طراحی سایت بدون کدنویسی بپردازیم. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که قصد دارید برای کسب و کار خود سایت راه اندازی کنید و یا با طراحی سایت به درآمد برسید این دوره دقیقا مناسب شماست، با یک دوره فوق العاده در خدمت شما هستیم. همانطور که از عنوان دوره مشخص است در این پکیج قصد داریم بصورت کامل و جامع به آموزش طراحی سایت با وردپرس بپردازیم. در پکیج نخبگان وردپرس تلاش کرده ایم نحوه طراحی سایت را بصورتی بیان کنیم که افرادی که هیچ دانشی در زمینه کد نویسی ندارند هم بتوانند از این دوره استفاده کنند. علاوه بر آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی به آموزش اصول حرفه ای که هروب مستری باید آن ها را بداند نیز می پردازیم. پکیج نخبگان وردپرس شامل 27 قسمت فیلم آموزشی است که در آن علاوه بر آموزش کامل وردپرس به مباحثی از جمله آموزش سئو، افزایش سرعت و امنیت سایت نیز خواهیم پرداخت. این دوره حاصل تجربیات ده ساله مدرس است که بدون نیاز به هیچ دانشی در زمینه طراحی سایت می توانید در آن شرکت کنید و یک سایت را بدون کدنویسی پیاده سازی کنید به یک فرد حرفه ای در این حوزه تبدیل شوید.
دوره پکیج نخبگان وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میهن لرن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج نخبگان وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ماهری

با تشکر

رضا قلیچ خانی

نسبت به دوره های دیگه بهتر و جامع تر بود و همچنین قیمت مناسبی داشت .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی