اطلاعات دوره
آموزش تغییر آدرس مدیریت وردپرس
مسیر آموزشی

آموزش تغییر آدرس مدیریت وردپرس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش تغییر آدرس مدیریت وردپرس خواهید آموخت که با استفاده از افرونه protect wp-admin می توانید امنیت پیشخوان و مدیریت وب سایت وردپرسی خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید برای ورود به پیشخوان وردپرس باید از wp-admin استفاده کنید تا وارد مدیریت سایت وردپرسی شوید که این روش از نظر امنیتی می تواند مشکل ساز باشد، برای همین بهتر است آن را تغییر دهید. با تغییر این آدرس امنیت سایت نیز افزایش می یابد و در زمان هک، هکر به راحتی نمی تواند آدرس دقیق پنل مدیریت را پیدا کند. در آموزش تغییر آدرس ورود به مدیریت وردپرس شما با را افزونه protect wp-admin آشنا خواهیم کرد که با نصب و استفاده از آن می توانید آدرس ورود به پنل مدیریت سایت وردپرسی را تغییر دهید که در این حالت امنیت پیشخوان و مدیریت وب سایت وردپرسی شما افزایش می یابد. می توانید این افزونه کاربردی را از قسمت ضمیمه این آموزش دانلود کنید.
دوره آموزش تغییر آدرس مدیریت وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یاسین مشعل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تغییر آدرس مدیریت وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی