اطلاعات دوره
آموزش مفهوم سل برودکست شبکه موبایل
مسیر آموزشی

آموزش مفهوم سل برودکست شبکه موبایل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه جادی به مبحث سل برودکست در شبکه موبایل برای اطلاع رسانی نقطه ای در مواقع بحرانی می پردازد و بصورت مفهومی این تکنولوژی را شرح می دهد. کشورهای بسیاری از سیستم های هشدار در شرایط بحرانی استفاده می کنند که SMS-CB یک مورد از آن ها می باشد. سل برودکست یک مکانیزم مخابراتی است که در همه شبکه های موبایل وجود دارد و برای اطلاع رسانی به یک منطقه خاص در مواقع بحران استفاده می شود. در این ویدیو جادی سعی کرده است بصورت کاملاً مفهومی و ساده این مکانیزم مخابراتی را توضیح دهد. "آموزش مفهوم سل برودکست شبکه موبایل" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش مفهوم سل برودکست شبکه موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفهوم سل برودکست شبکه موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی