اطلاعات دوره
آموزش راه اندازی ماشین مجازی VMware Workstation
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی ماشین مجازی VMware Workstation

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش راه اندازی ماشین مجازی VMware Workstation شامل مباحثی کاملی از جمله نصب، راه اندازی و تنظیمات ماشین مجازی VMware Workstation می شود در این اموزش شما عزیزان کاملا بر روی ماشین مجازی مسلط خواهید شد و از تمامی امکانات نرم افزار می توانید استفاده کنید. آنچه شما در دوره آموزش کامل راه اندازی ماشین مجازی VMware Workstation می آموزید:
دوره آموزش راه اندازی ماشین مجازی VMware Workstation دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمدرضا نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی ماشین مجازی VMware Workstation را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی