اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با طرحواره ها یا تله های زندگی
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با طرحواره ها یا تله های زندگی

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 اگر نیازهای اساسی پنجگانه ما در دوران کودکی و نوجوانی، با توجه به خلق‌ و خوی سرشتی ما از سوی والدین برآورده نشوند یا به صورت افراطی برآورده شوند باعث ایجاد ناکامی و اخلال در زندگی بزرگسالی ما و منجر به ایجاد طرحواره یا همان تله‌های شخصیتی در زندگی ما می‌شوند. طرحواره درمانی به ما کمک می‌کند تا نیازهای اساسی خود را بهتر بفهمیم و برآورده کنیم و با شناختن و چالش با مشکلات (یعنی تله‌های شخصیتی) بتوانیم الگوهای تکرارشونده و مخرب در زندگی و همچنین باورهای بنیادین خود آسیب‌رسان را بهبود ببخشیم. 
دوره آموزش آشنایی با طرحواره ها یا تله های زندگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کیانا کاروان بروجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با طرحواره ها یا تله های زندگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

با اینکه فارغ التحصیل شدم، اما آموزش خیلی ایده خوبیه به دردم خورد.

ریحانه

عرض ادب و خداقوت خدمت مدرس محترم. از جمله نقاط قوت این دوره تنوع بصری و استفاده از اسلایدهای متنوع و همچنین بیانی گرم و صمیمی بود. اما از نقاط ضعف آن می‌توان به اکتفای بیش از حد به متن، و عدم توضیح مستقل کافی اشاره کرد. برای مثال، می‌توان برای هر یک از طرحواره‌ها مثالی از کودک بیان شود و راهکارهای آن روی همان مثال شرح داده شود. و از نظر محتوایی، برخی از راهکارهای گفته‌شده قابل‌اجرا نیستند؛ برای مثال در طرحواره بدرفتاری، گفته شده از افراد آسیب‌زننده دوری کنید؛ درحالیکه ممکن است این افراد از اعضای نزدیک فرد باشند؛ و مثال‌هایی از این قبیل که نشان می‌دهد این تغییرات بیشتر باید درون فرد صورت گیرد نه در محیط خارجی او. با تشکر.

لعیا عامری

خیلی خوب بود

سعید

برای آشنایی با طرحواره ها دوره خیلی خوبی بود ولی در ارایه راهکارهای عملی درمان هر طرحواره مدرس به کلی گویی پرداختند که در دوره های تخصصی تر میتوان به آن پرداخت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی