اطلاعات دوره
آموزش مبحث 13 (مبحث سیزدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ها
مسیر آموزشی

آموزش مبحث 13 (مبحث سیزدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ها

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از شاخه های مهندسی برق که می تواند بازار کار مناسبی را برای متقاضیان فراهم آورد، برق ساختمان است. ارتقای كیفیت ساختمان ها پس از تدوین مقررات ملی ساختمان كاملا مشهود بوده است. مبحث سیزدهم از مقررات ملی ساختمان، مربوط به برق ساختمان است كه یكی از مهم ترین مباحث در جهت تامین جان و مال افراد محسوب می شود. پایبندی به مقررات ملی ساختمان نه تنها باعث حفظ امنیت و آرامش افراد می شود، بلكه موجب صرفه جویی اقتصادی و افزایش بهره وری نیز می گردد.  
دوره آموزش مبحث 13 (مبحث سیزدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمدحسین جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث 13 (مبحث سیزدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمان ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سهیل

عالی عالی آزمون نظارتمو قبول شدم در کنار دانش خودم عالی بود خدا خیریتون بده.

رضا

این آموزش رو برای امتحان کارشناسی رسمی دادگستری تهیه کردم و عالی دقیق تمام مباحث کتاب رو به اضافه یک سری مباحث و اطلاعات بیشتر شامل می شد در مدت زمان کوتاه و خوب.

امیر

بسیار عالی. جامع و مانع . همه مطالب و مفاهیم مهم توضیح داده شده است و باقی مطالب بیشتر حفظی است یا باید به جداول برای محاسبه مراجعه کرد. جداول و فرمول ها به خوبی درس داده شده است. امیدوارم برای سایر مباحث مقررات ملی ساختمان نیز دوره هایی این چنینی تهیه شود. با سپاس از زحمات تهیه کنندگان. Fantastic job!

یوسف

بین ضعیف و متوسط بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی