اطلاعات دوره
آموزش مبحث 11 (مبحث یازدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها
مسیر آموزشی

آموزش مبحث 11 (مبحث یازدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نیلوفر ایمانی3.5
  • زمان:3 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس از میان سیستم‌های سازه‌ای صنعتی ساختمان‌های فولادی به بررسی دقیق ساختمان‌های فولادی با مقاطع گرم‌‌ نورد‌شده، سیستم قاب فولادی سبک LSF (Light Weight Steel Frame) و در میان سیستم‌های سازه‌ای صنعتی ساختمان‌های بتنی به ساختمان‌های بتنی پیش‌ساخته، سیستم دیوار سازه‌ای بتن مسلح با قالب‌های عایق ماندگار ICF (International Coaching Federation)، سیستم پانل پیش‌ساخته سبک بتنی سه‌بعدی  و سیستم قالب تونلی پرداخته می‌شود. در این آموزش ابتدا به معرفی هر روش پرداخته و سپس مصالح مورد استفاده در ساخت قطعات، نقشه‌ها و مدارک فنی آن‌ها بررسی می‌شوند، در بخش بعد تمامی الزامات و ضوابط معماری، اجرایی و طراحی این روش‌ها توضیح داده می‌شود، در آخر هر درس نیز مهم‌ترین سوالات مطرح شده در آزمون‌های نظارت و اجرای سازمان نظام مهندسی به همراه پاسخ آن‌ها آورده شده است.
دوره آموزش مبحث 11 (مبحث یازدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیلوفر ایمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث 11 (مبحث یازدهم) مقررات ملی ساختمان – طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید محمد

تو دانشگاه این کلاسو داشتم اما اونموقع نمیدونستم این چیه اصلا الان خیلی بهتر شدم. فقط کاش تو نصب نرم افزار این آموزش هم توضیح میدادند.

هومن

خیلی کارخوبی کردین که مبحث ۱۱روتهیه کردین وکارتون درجهت رشد اطلاعات مهندسی قدم مثبتی هستش خریدش روبه همه کسانی که توساختمان فعال هستن توصیه میکنم کارآموزشیشون شیوا و روان هستش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی