اطلاعات دوره
آموزش سری های توانی در ریاضی عمومی ۲ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سری های توانی در ریاضی عمومی ۲ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس ریاضی عمومی ۲ جزو واحدهای الزامی دانشگاهی در مقطع کارشناسی است که پس از گذراندن درس ریاضی عمومی ۱ باید طی شود. تمام دانشجویان رشته های مهندسی اعم از برق، عمران، کامپیوتر، عمران، معماری و علوم مختلف پایه باید این درس را بگذرانند. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث سری های توانی در ریاضی عمومی ۲ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش سری های توانی در ریاضی عمومی ۲ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ریحانه محمدی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سری های توانی در ریاضی عمومی ۲ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

درود بر شما ممنون

امیر عباس

سلام و سپاس با وجودی که مطالب فصل دنباله و سری از کتاب های مرجع را قبلش نخونده بودم و این مطلب مربوط به انتهای این بخش ها هست فقط با گوش دادن به این مبحث چون مطالب با حوصله و کامل گفته شد درک کردم

qaem

خیلی خیلی ممنونم از استاد خانم محمدی نژاد. بابت تدریس خیلی خوب شان.

سجاد

خیلی عالی

مجتبی

به نظر من عالی بود , مطمئنا درسی مثل ریاضیات وقتی بحث آموزش وسط میاد باید با ریز جزئیات آموزش داده بشه و این جزئیات کوچیک هستن که باعث میشه بهتر عمل کنیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی