اطلاعات دوره
آموزش طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و مینی تب Minitab
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و مینی تب Minitab

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:17 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر ایوب شیخی4.9
  • زمان:9 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه متخصصان رشته های فنی و مهندسی و رشته های پزشکی برای بررسی فرضیه های خود نیازمند طراحی و تحلیل دقیق آزمایش هایی هستند که بتواند با دقت بالا در فرآیند تحقیق به آن ها کمک کرده و تحلیل های مناسبی را با آن ارائه کنند. در این بین یادگیری علم طراحی و تحلیل آزمایش ها به عنوان یکی از حلقه های اساسی روش تحقیق ضروری خواهد بود. در این بین دو نرم افزار معروف و پر کاربرد Minitab و SPSS گزینه های مناسبی برای فراگیری علم طراحی آزمایش ها می باشند. در این آموزش به معرفی و طریقه کار با آن ها پرداخته شده است.
دوره آموزش طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و مینی تب Minitab دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ایوب شیخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و مینی تب Minitab را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمیه

خوب و مفید بود و خیلی تدریس خوبی داشت.

هاجر

من این آموزش رو اونموقع که برای فوق لیسانس می خوندم، خیلی خوب بود و استفاده کردم.

اطهر

من در کل راضی بودم چون مدرس خوب توضیح میدادن و هر مبحث رو با تمامی نکاتش بیان می کردن.

مریم

به نظرم خیلی دوره خوبیه، مدرس خیلی آروم و خوب درس میدند. بنده خودم طرح رو درس میدم ولی نرم افزارشو بلد نبودم، این آموزش رو که دیدم تونستم تدریسش هم بکنم.

اسما

به نظر من بیشتر برای بچه های فنی مفید بود چون سطحش یه کم بالا بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی