اطلاعات دوره
آموزش کتابخانه scikit-learn در پایتون – الگوریتم های یادگیری ماشین
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه scikit-learn در پایتون – الگوریتم های یادگیری ماشین

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری ماشین (Machine Learning) بخشی از هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و جزو شاخه‌های پرکاربرد و اثرگزار در علوم کامپیوتر است. در این آموزش قصد داریم تا بخشی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین موجود در کتابخانه scikit-learn را مورد بررسی قرار دهیم. پس از فراگیری این فرادرس، قادر خواهید بود مسائل مختلف را با توجه به شرایط حل کرده و به جواب نهایی برسانید.
دوره آموزش کتابخانه scikit-learn در پایتون – الگوریتم های یادگیری ماشین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید علی کلامی‌ هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه scikit-learn در پایتون – الگوریتم های یادگیری ماشین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

مدرس خلی عالی بود. همه مباحث کامل و جامع و مختصر مفید بدون اینکه کسل کننده باشه توضیح داده شد.

شیما

یک کلام بگم استاد لپ کلام رو کامل رسونده بود مختصر و مفید.

عطیه

هر الگوریتم جدا جدا توضیح میدن ایشون که به نظرم اینطوری سرفصل به سرفصل خیلی مناسب بود.

رضا

بسیار آموزش جامعی بود و نحوه بیان و انتقال مفاهیم مدرس عالی بود.

میثم

خیلی دوست داشتم این آموزش رو، درسته کیفیت آموزش های فرادرس در زمینه زبان متفاوت هست اما بازم من تونستم با این آموزش به یه درصد قابل قبولی برسم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی