اطلاعات دوره
آموزش یادگیری ماشین با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری ماشین با پایتون

371,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 371,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پایتون راهی عالی برای کشف دنیای یادگیری ماشینی است. پایتون یک زبان قدرتمند با طیف گسترده‌ای از کتابخانه‌ها و ابزارها محسوب می‌شود که می‌تواند به شما در توسعه مدل‌ها و الگوریتم‌های پیچیده یادگیری ماشین کمک کند. با پایتون، می‌توانید همه‌چیز را از ایجاد مدل‌های رگرسیون خطی اولیه تا ساخت الگوریتم‌های یادگیری عمیق پیچیده انجام دهید. پایتون همچنین یک زبان عالی برای کاوش در علم داده و داده‌کاوی است که شامل درک الگوها و روابط در داده‌ها می‌شود. با کتابخانه‌ها و ابزارهای مناسب، می‌توانید مدل‌های پیش‌بینی قدرتمند بسازید و برنامه‌های یادگیری ماشینی ایجاد کنید که می‌تواند تصمیم‌گیری را بهبود بخشد و فرآیندها را خودکار کند. آموزش یادگیری ماشین با پایتون با هدف آموزش این ترند پرطرفدار به همت استاد جادی و مکتب خونه تهیه شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزش یادگیری ماشین با پایتون چیست؟ در این دوره آموزشی به یادگیری ماشین با استفاده از زبان برنامه‌­نویسی شناخته شده و کار­آمد پایتون پرداخته می­‌شود. دوره آموزش یادگیری ماشین با پایتون به این صورت برنامه‌ریزی شده است که از مقدمات شروع می‌­شود و به مباحث پیشرفته و جدید یادگیری ماشین با پایتون می­‌پردازد. دوره آموزش یادگیری ماشین جادی در دو بخش تدوین شده است؛ در بخش اول شما باهدف یادگیری ماشین و کاربرد آن در دنیای واقعی آشنا خواهید شد. در بخش دوم این دوره یک نمای کلی از مباحث یادگیری ماشین مانند یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت، ارزیابی مدل­‌ها و الگوریتم­‌های ماشین لرنینگ به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. هدف از آموزش دوره یادگیری ماشین با پایتون چیست؟ هدف از برگزاری این دوره ماشین لرنینگ با پایتون، آموزش ماشین لرنینگ به‌صورت مرحله‌به‌مرحله از مباحث مقدماتی تا مباحث جدید و پیشرفته است. شرکت در این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا در محیط واقعی و کاربردی از زبان برنامه­‌نویسی پایتون استفاده کنید و مهارت خود را در زمینه برنامه­‌نویسی پایتون افزایش دهید. در کنار این موضوع، آموزش یادگیری ماشین را به‌عنوان هدف اصلی این دوره آموزشی دنبال خواهید کرد. در انتهای این دوره چه مهارت‌­هایی کسب خواهید کرد؟ با شرکت در این دوره علاوه بر آشنایی با کلیات یادگیری ماشین شما با مباحث دیگری از مانند مسائل زیر آشنا شوید: 1. یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت 2. ارزیابی مدل­‌ها و الگوریتم‌­های یادگیری ماشین 3. رگرسیون 4. طبقه‌بندی 5. خوشه‌بندی 6. یادگیری کیت علمی 7. SciPy ویژگی متمایز این دوره نسبت به دوره‌­های مشابه چیست؟ مدرس این دوره جادی میرمیرانی است. در کنار مدرس حرفه‌­ای و مسلط این دوره ساختاری که برای آموزش این دوره در نظر گرفته شده، نسبت به دوره‌­های مشابه متمایز خواهد بود. به این صورت که این دوره آموزش یادگیری ماشین با پایتون در دو بخش تدوین شده است و در این دو بخش علاوه بر آموزش مقدمات به مباحث جدید و اساسی در آموزش یادگیری ماشین با پایتون پرداخته خواهد شد. در کنار این موارد در تمام طول دوره شما می‌­توانید سوالات و ابهامات خود را با استاد دوره در میان بگذارید و پاسخ همه سوالات خود را به دست بیاورید. در پایان دوره یادگیری ماشین با پایتون و پس از انجام آزمون در صورت کسب نمره قبولی مدرک معتبر مکتب‌­خونه مربوط به گذراندن این دوره به شما داده می­‌شود و با استفاده از این مدرک شما می­‌توانید شرایط خود را در آزمون‌­های استخدامی و مصاحبه­‌های مربوط به استخدام بهبود ببخشید. بیشتر بدانید
دوره آموزش یادگیری ماشین با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 371,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری ماشین با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ناهید

سلام ممنون از استاد جادی به خاطر بیانشون ولی انجام پروژه ها خیلی زمان می بره و به نظرم زمان دوره خیلی کوتاه در نظر گرفته شده است چون در کنار مشاهده این دوره معمولا افراد درگیری کاری و زندگی هم دارند و این در حالی است که به نظرم کسانی که زمان را تعریف کردند به این نکنه توجه نداشتند و فکر کردن افراد کاری جز آموزش ندارند لذا پیشنهاد می گردد چون بیشترین بار نمره تحویل پروژه است لظفا زمان تحویل پروژه ها افزایش یابد.

سیدمحمدهادی

دوره‌ی بسیار خوبی برای شروع یادگیری ماشین هست. همونطور هم که جادی خودش در طی دوره بارها میگه، فقط سعی شده مخاطب رو با یکسری روش‌های شناخته شده تو هر مبحث، آشنا کنه و بعد فرمون رو بده دست خود دانشجو. پروژه‌ها میتونست یه مقدار شفاف‌تر و چلنجینگ ‌تر باشه؛ مثلا در بحث خوشه بندی، مسئله از ما بخواد که به هر ۳ روش، داده ها رو به یک تعداد خوشه‌بندی کنیم و بررسی کنیم تفاوت خوشه بندی از نظر تعداد و اعضا به چه شکله.

محمد مهدی

واقعن بدون اغراق میگم خیلی دوره خوبی بود مهم این نیست کلی فرمول چرت و پرت رو توضیح بدی مهم اینه که سخت ترین چیزا رو به ساده ترین روش ممکن اموزش بدی تا شاگرد یاد بگیره و جادی بهترین اموزش دهنده ست مرسی

الهام

شخصاً بر این باورم که دوره به غایت خوب و راضی کننده است. شاید بعضیا بگن این که کدها فقط بررسی شده و خط به خط نوشته نشده بده. توی دوره ی متلب استاد کلامی کدها تقریباً خط به خط نوشته میشه... مباحث ریاضیاتی هم با جزئیات گفته میشه... اما واقعاً خیلی طولانی و پیچیده میشه تدریس و یادگیری به اون شکل. من شخصاً سبک جادی رو ترجیح میدم. توی هر بخش هر چی که لازمه تشریح شده و مسیر کسب اطلاعات بیشتر هم مشخصاً نشون داده شده.

زینب

خیلی خلاصه و مفید و عالی بود. من لذت بردم. ضمن اینکه من قبلا خودم مطالعاتی در این زمینه داشتم ولی دوره بسیار خلاصه و در عین حال مفید بود. به امید ازادی جادی عزیز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی