اطلاعات دوره
تشخیص ارقام دستنویس با پایتون ( پروژه پردازش تصویر و یادگیری ماشین )
مسیر آموزشی

تشخیص ارقام دستنویس با پایتون ( پروژه پردازش تصویر و یادگیری ماشین )

210,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 210,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره تشخیص ارقام دستنویس با پایتون فرا میگیرید! این دوره از شاخه‌های پردازش تصویر میباشد که در یادگیری عمیق یا Deep Learning یکی از شاخه‌های کار آمد به حساب می‌آید. این دوره دید خوبی برای علاقه‌مندان این علم میدهد و پس از این دوره مخاطبان میتوانند آینده و مراحل بعدی خود را پیش‌بینی و مشخص کنند. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه شبکه های عصبی کانولوشن ( ویکی پدیا ) بسازید و آن را در داده های تصویر بخصوص اعداد دست نوشت اعمال کنید. به لطف یادگیری عمیق ، بینایی رایانه بسیار بهتر از سالهای پیش کار می کند ، و این برنامه های مختلف مهیج از رانندگی خودکار ، تشخیص دقیق چهره ، خواندن خودکار تصاویر رادیولوژی را امکان پذیر می کند. و همچنین یاد میگیرید که با داده‌های سطری و ستونی چگونه کار کره و از آنها استخراج دانش ( داده کاوی ) کنید. و همینطور دید و سبک فکر در زمینه حل مسائل داده محور به شما میدهد. معرفی پروژه پردازش تصویر این دوره شامل ۲ پروژه هست که در فصل اول به دلیل مباحث مورد نظر یک پروژه متشکل از داده‌های سطری و ستونی میباشد. در فصل دوم پروژه اصلی و مورد هدف که دیتا ستی از اعداد انگلیسی دست نوشت هست را مورد بررسی قرار میدهیم. دوره برای چه کسانی مناسب است؟ علاقه مندان به زبان برنامه نویسی پایتون ( آموزش جامع برنامه نویسی پایتون با تمرکز بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ) علاقه مندان به یادگیری ماشین علاقمندان تحلیل و کاوش در داده ها دانشجویان رشته های هوش مصنوعی و داده کاوی ( آموزش رایگان هوش مصنوعی ) توسعه دهندگان وبسایت کارآموزان حوزه ی سیستم های توصیه گر ( پیاده س...
دوره تشخیص ارقام دستنویس با پایتون ( پروژه پردازش تصویر و یادگیری ماشین ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدی حمزه لوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 210,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تشخیص ارقام دستنویس با پایتون ( پروژه پردازش تصویر و یادگیری ماشین ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی