اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای در رابطه با یادگیری ماشین با پایتون (Python) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای در رابطه با یادگیری ماشین با پایتون (Python) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید مظلومی راد4.7
  • زمان:16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه، یادگیری ماشین در اکثر صنایع و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد و تصمیمات بسیار تاثیرگذار دنیای امروز بر اساس پردازش ها و نتایج به دست آمده از یادگیری ماشین است. همچنین زبان برنامه نویسی پایتون (Python) با رشد و گسترده تر شدن روزافزون جامعه کاربری اش، بستر بسیار مناسبی جهت فعالیت های یادگیری ماشین را فراهم کرده است.
دوره آموزش مقدمه ای در رابطه با یادگیری ماشین با پایتون (Python) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید مظلومی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای در رابطه با یادگیری ماشین با پایتون (Python) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اعظم

خوب بود

الهام صالحیان

مقدمه ی بسیار خوبی برای شروع هست

z

عالی بود ممنون

فرشید شیرافکن

آموزش یادگیری ماشین دو قسمتی، برای افرادی که هیچ آشنایی قبلی ندارند خیلی خوب و کامل است.

مریم

عالی بود ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی