اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان فرانسه سطح B1 – گرامر
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسه سطح B1 – گرامر

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فرزانه نخعی5
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه یکی از چالش های آموزش زبان فرانسه، یادگیری گرامر این زبان در سطح متوسط است و از آنجایی که منابع یادگیری گرامر سطح متوسط به گونه ای که مباحث را با جزئیات کافی و مثال توضیح داده باشد، اندک است، لذا وجود چنین آموزشی که این موضوعات را به صورت سلیس و با مثال های کافی و توضیحات کامل شرح دهد، ضروری به نظر می رسد. در این آموزش گرامرهای ضروری و پایه زبان فرانسه در سطح بالاتر از متوسط به صورت مفصل و با ذکر مثال های متعدد شرح داده شده است. همچنین در بعضی موارد مباحث گرامری پایه نیز در قالب مرور ارائه شده است. مباحث این فرادرس نیز بر پایه کتاب های اصلی و رایج گرامر فرانسه تعیین شده است، اما هدف این آموزش در واقع استفاده کاربردی از گرامرهای یاد شده در مکالمه روزمره است.
دوره آموزش زبان فرانسه سطح B1 – گرامر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزانه نخعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسه سطح B1 – گرامر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان فرانسوی سراسر اینترنت را در صفحه زبان فرانسوی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مصطفی

سلام لطفا سطح های بالاتر هم بزارید و آموزش نگارش و نوشتن در زبان فرانسه هم بزارید

آرش

لطفاً سطوح بالاتر فرانسوی رو هم بسازید.

mahsamohammadzadeh32

ایکاش سطح مقدماتیم بزارن :(

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی