اطلاعات دوره
آموزش تکنیک های آزمون سطح A1 و A2 زبان آلمانی
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک های آزمون سطح A1 و A2 زبان آلمانی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کشورهای آلمانی زبان، با همکاری موسسات آکادمیک مختلف از جمله موسسه گوته، واقع در مونیخ و همچنین موسسه تلک، زیر نظر دانشگاه فرایبورگ (Freiburg Universität) و آزمون ÖSD زیر نظر سفارت اتریش به سنجش دانش زبانی متقاضیان از سطوح مبتدی تا پیشرفته می پردازند. لذا موسسات یاد شده به برگزاری آزمون های زبان آلمانی در سطوح مختلف A1 تا C2 اقدام می کنند. هدف این فرادرس، بیان تکنیک ها و روش های پاسخ دهی به سوالات سطوح مقدماتی زبان آلمانی در هر یک از چهار مهارت زبانی و سپس آنالیز دقیق انواع سوالات مطرح شده در هر مهارت و حل مثال های متنوع برای درک بهتر این روش ها است. پس اگر به دنبال یافتن توانایی کافی برای موفقیت در آزمون های زبان آلمانی در سطوح A1 و A2 هستید، فراگیری این فرادرس را از دست ندهید. 
دوره آموزش تکنیک های آزمون سطح A1 و A2 زبان آلمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک های آزمون سطح A1 و A2 زبان آلمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرزین

از تکنیک های گفته شده تو آزمون استفاده کردم، به کارم اومد توی آزمون درصدم خوب شد کمک کننده بود.

رعنا

یه مقداریش رو مشاهده کردم؛ خوب بود ولی تایم آموزش کم بود، البته نکاتی که در آموزش وجود داشت خوب بود.

rana

یه مقداریش رو مشاهده کردم؛ خوب بود ولی تایم آموزش کم بود، البته نکاتی که در آموزش وجود داشت خوب بود.

جلیل

بابت آزمونی که داشتم گرفتم، بالاخره باید از پایه و مقدمات رو بلد باشی و تسلط داشته باشی تا بتونی نکات کنکوری رو پیش ببری.

افشین

خییییلی خوبه. لطفا بقیه آموزش های زبان آلمانی رو هم زودتر منتشر کنید. مدرس مسلط هستند و نکاتی رو که میگن تو امتحان به درد میخوره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی