اطلاعات دوره
آموزش فعل مضارع ساده در زبان ترکی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فعل مضارع ساده در زبان ترکی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان های ترکی که جمعیت گویش وران آن ها بیش از ۱۷۰ میلیون نفر است، از خانواده «زبان های اورال آلتایی» محسوب می شوند. زبان های اوغوز، یکی از شاخه های مهم خانواده های زبان های ترکی است که بیشتر متکلمان ترک زبان نیز از این دسته هستند. زبان ترکی آذربایجانی، ترکی استانبولی (آناتولی) و ترکمنی از خانواده زبان های اوغوز محسوب می شوند. آموزش زبان ترکی، برای سطح مقدماتی (معادل A1 و A2) ارائه شده است و از این رو برای کلیه افرادی که با این زبان هیچ گونه آشنایی قبلی ندارند، یا دارای دانش مقدماتی پیرامون آن هستند و یا به صورت پراکنده زبان ترکی را آموخته اند، مناسب خواهد بود. در این آموزش، طی ۲۰ درس، مخاطب با موضوعات اساسی مورد نیاز برای یادگیری زبان ترکی آشنا می شود و تمرکز روی زبان ترکی آذربایجانی است.
دوره آموزش فعل مضارع ساده در زبان ترکی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فعل مضارع ساده در زبان ترکی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی