اطلاعات دوره
آموزش نسبت ها در آزمون ALES ترکیه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نسبت ها در آزمون ALES ترکیه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آزمون آلس (ALES) عنوان امتحان ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) بوده و و نمره آن جهت ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی و موارد مشابه، از قبیل: پذیرش هیات علمی، دستیاران پژوهشی، متخصصان، مترجمان و برنامه ریزان آموزشی در دانشگاه های ترکیه مورد نیاز است. این آزمون، سالی 2 بار تحت نظارت سازمان ÖSYM (مشابه سازمان سنجش کشور ایران) در ماه های اردیبهشت (May) و آبان (November) برگزار می گردد که از دو بخش کلامی (Sözel) و رقمی (Sayısal)، ریاضی، هندسه و هوش تشکیل شده است. هر بخش شامل 50 سوال (در مجموع 100 سوال) است که باید در مدت زمان 150 دقیقه پاسخ داده شود. سوالات بخش رقمی برای فارغ التحصیلان علوم فنی و مهندسی، از اهمیت ویژه و ضریب بالایی برخوردار است.
دوره آموزش نسبت ها در آزمون ALES ترکیه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر داود عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نسبت ها در آزمون ALES ترکیه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی